از من بپرس

سلام دوست عزیز
در صورت داشتن سرویس فعال برای دریافت پشتیبانی آنلاین ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید.
اگر می خواهید نحوه ی شرکت در رویداد یا برگزاری رویداد را بدانید از  صفحات راهنما استفاده کنید.
همچنین می توانید پاسخ سوالات خود در زمینه خرید را از مرکز تماس ما به شماره 02191017778 دریافت نمایید.

برنامه سال 98
برنامه سال ۹۸

نویسنده: سردبیر سایت

دوشنبه | 31 مرداد 1401

برنامه سال ۹۸

برنامه سال 98

برنامه سال ۹۸


مقدمه ای بر برنامه سال جدید

یک سال دیگه گذشت و خوش‌حالیم که با گذر از چالش‌هایی که در سال ۹۷ داشتیم، همراه شما هم‌میهنان و دوست داران رویدادهای آنلاین هستیم. باعث افتخارمون هست که تونستیم به بیشتر اهداف تعیین‌شده برای سال ۹۷ دست پیدا کنیم و با بهبود اسکای‌روم، هر چه بیشتر و بهتر روبه‌جلو پیش بریم.بدون شک گذر از چالش‌های فعالیت در این حوزه بدون حمایت شما امکان‌پذیر نبود و ما همیشه قدردان آن هستیم. این حمایت و همراهی شما به ما انگیزه می‌ده تا هر روز در جهت بهبود خدمات تلاش کنیم. امیدواریم در سال پیش رو، با تغییرات مثبت همچنان بتونیم رضایت و همراهی شما رو، به‌عنوان پشتوانه فعالیت خودمون داشته باشیم. در ادامه این مطلب فعالیت‌های انجام‌شده در سال ۹۷ رو با هم مرور می‌کنیم و نگاهی به اهداف مون برای سال ۹۸ خواهیم داشت.

 

در سال ۹۷ چه گذشت؟

سال ۹۷ با نگاه ویژه به توسعه فنی محصول شروع شد و دوستان بخش فنی و توسعه حسابی سرشون شلوغ بود. این تمرکز منجر به تغییرات شیرین و دل‌چسبی شد که مهم‌ترینش ارائه نسخه 10 اسکای‌روم بود. در این نسخه پشتیبانی رابط کاربری از زبان انگلیسی برای کاربران خارج از کشور، چت خصوصی و همینطور مکانیزه شدن فرآیند تمدید و ارتقای سرویس‌ها از جمله امکانات فراهم‌شده بود. یه خبر خوب دیگه، رونمایی از افزونه اسکای‌روم برای ضبط و ذخیره رویدادها بود که برگزارکننده‌ها رو از نصب نرم‌افزارهای جانبی برای این منظور بی نیاز می‌کرد. اما توسعه فنی به همین تغییرات محدود نشد و با افزایش ظرفیت برگزاری رویدادها از ۳۰۰ کاربر به ۱۰۰۰ کاربر همزمان و نامحدود سازی ظرفیت تعداد اتاق‌ها و حساب‌های کاربری، تونستیم لذت برگزاری رویداد در مقیاس بزرگ‌تر رو برای برگزارکننده‌ها فراهم کنیم.

فرهنگ‌سازی رویداد‌های آنلاین، دغدغه همیشگی

در کنار توسعه فنی، فرهنگ‌سازی رویدادهای آنلاین همیشه برای ما یک دغدغه بوده و به‌عنوان اولین سرویس بومی برگزاری رویداد آنلاین در کشور، ترویج هرچه بیشتر رویدادهای آنلاین را برای خودمون یک وظیفه می دونیم. اجرای کمپین #یک_دقیقه_بیشتر در شب یلدا فرصتی شد تا بتونیم بر ارزش کنار هم بودن تاکید کنیم و این پیام رو به مخاطبان‌مون منتقل کنیم که با شرکت در رویداد آنلاین، می تونن دقایق بیشتری رو کنار افراد دوست‌داشتنی زندگی شون باشن. علاوه بر این با اضافه کردن صفحه رویدادها به سایت اسکای‌روم، فضایی برای معرفی رویدادهایی که میزبان آنها هستیم فراهم شد تا بتونیم بیشتر از گذشته به ترویج و معرفی رویدادهای آنلاین کمک کنیم.

حضور در اکوسیستم استارتاپ‌ها، غافل نشدیم

تلاش ما در اسکای‌روم باوجود فعالیت چندین ساله‌مون، همیشه این بوده که روحیه استارتاپی خودمون رو حفظ کنیم و هر لحظه باانگیزه روبه‌جلو پیش بریم و از حال و هوای استارتاپی دور نباشیم. در این سال با حضور در اکوسیستم استارت‌آپی کشور از جمله نمایشگاه الکامپ 2018 و نمایشگاه اینوتکس 2018، جایی که افراد به دنبال محصولات تازه و ایده‌های نو میگردن، تلاش کردیم علاوه بر معرفی اسکای‌روم به مخاطبین، امکان ارتباط با همراهان‌مون تو این مسیر رو هم ایجاد کنیم. اقدامات دیگه‌مون در این مسیر حمایت رسانه‌ای از رویدادهای رهبران رشد و DM day در زمستان ۹۷ بود.

توسعه تیم پشتیبانی، پل میان ما و شما

از ابتدای فعالیت اسکای‌روم تا به امروز، پاسخ‌گویی به شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن و فراهم کردن یک تیم پشتیبانی فعال و باانگیزه، به‌عنوان یک اصل مهم برای خودمون قراردادیم. در این سال افزایش تعداد مشتریان، توسعه تیم پشتیبانی و حفظ کیفیت پاسخگویی دغدغه مون بود و خوشبختانه تونستیم با افزایش منابع انسانی، همچنان در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

چه خبر از سال ۹۸؟

پشتیبانی از iOS، اسکای‌روم برای همه

در سال جدید قراره کلی خبر خوب براتون داشته باشیم. یکی از چالش هامون تو سال گذشته، پشتیبانی از iOS بود. برای حل این مشکل خیلی تلاش کردیم ولی به دلیل عدم پشتیبانی مرورگر سافاری از تکنولوژی استفاده‌شده در اسکای‌روم و محدودیت‌های اعمال‌شده بر روی سیستم‌عامل، این تلاش‌ها بی‌نتیجه موند. امسال با انتشار رسمی Safari 12.1 این محدودیت برطرف شد و به‌زودی امکان استفاده از سرویس اسکای‌روم بر روی دستگاه‌های آیفون و آیپد فراهم خواهد شد.

رونمایی از سایت جدید

با بررسی‌هایی که دوستانمون تو تیم تجربه کاربری انجام دادن و اطلاعات آماری که تیم مارکتینگ فراهم کردن، به این نتیجه رسیدیم که محتوا و ساختار سایت فعلی پاسخگوی نیاز مخاطب نیست؛ به همین دلیل بازطراحی سایت جدید رو در دستور کار قرار دادیم.این بازطراحی که چند ماهی هست شروع‌شده با تغییرات زیادی در محتوا، گرافیک، ساختار و دسترسی به بخش‌های مختلف همراه خواهد بود و امیدوارم هرچه زودتر بتونیم از سایت جدید رونمایی کنیم. خیلی ممنون که امسال هم، همراه و پشتیبان ما هستین.

پنل جدید، زیبا و کارآمد

در سالی که گذشت بازخوردهای ارزشمندی در خصوص کار با بخش‌های مختلف پنل و مشکلات اون از شما عزیزان دریافت کردیم و بر همین اساس بازطراحی پنل جدید از زمستان ۹۷ آغاز شد. دوستان بخش تجربه کاربری با همکاری تیم فنی مون تلاش می کنن تا محیطی طراحی کنن که علاوه بر رابط کاربری، دسترسی به هر بخش رو برای شما راحت‌تر کنه و شما عزیزان تجربه بهتری در استفاده از پنل داشته باشین. امیدواریم در نیمه دوم سال ۹۸ بتونیم از پنل زیبا و کاربردی جدیدمون رونمایی کنیم.

توسعه پشتیبانی
حضور در اکو سیستم استارتاپ ها