از من بپرس

سلام دوست عزیز
در صورت داشتن سرویس فعال برای دریافت پشتیبانی آنلاین ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید.
اگر می خواهید نحوه ی شرکت در رویداد یا برگزاری رویداد را بدانید از  صفحات راهنما استفاده کنید.
همچنین می توانید پاسخ سوالات خود در زمینه خرید را از مرکز تماس ما به شماره 02191017778 دریافت نمایید.

سلام به iOS در نسخه 11 اسکای‌روم
سلام به iOS در نسخه 11 اسکای‌روم

نویسنده: سردبیر سایت

دوشنبه | 31 مرداد 1401

سلام به iOS در نسخه 11 اسکای‌روم

ios در نسخه 11 اسکای روم

سلام به iOS در نسخه 11 اسکای‌روم


نسخه ۱۱ اسکای‌روم منتشر شد

خوشحالیم که به اطلاع شما کاربران گرامی برسونیم، نسخه ۱۱ اسکای‌روم منتشر شد. با انتشار این نسخه، پشتیبانی از سیستم‌عامل iOS نیز فراهم شده و از این پس می‌تونید با استفاده از محصولات اپل شامل آیفون و آیپد هم در رویدادها شرکت کنید. با افزوده شدن این امکان، یکی از بزرگترین خواسته‌های کاربران در سال‌های گذشته برآورده شده و ازین پس هیچ محدودیتی در استفاده از اسکای‌روم با دستگاه‌های مختلف وجود نداره.

در سال گذشته تیم فنی ما با ارایه راهکارهای مختلف در جهت حل این مشکل تلاش کرد، اما به دلیل محدودیت‌های اعمال شده از سوی اپل، هیچ کدوم نتیجه بخش نبود تا اینکه با ارایه نسخه 12.2 سیستم‌عامل iOS و اضافه شدن برخی امکانات به مرورگر سافاری این محدودیت‌ها تا حد زیادی برطرف شد.

با رفع این محدودیت‌ها تیم توسعه اسکای‌روم بدون وقفه تلاش کرد تا در کمترین زمان ممکن، با انجام تغییراتی در برنامه، این خواسته کاربران رو فراهم کنه. در نهایت پس از چندین ماه تلاش مداوم و بازنویسی بخش‌های عمده‌ای از برنامه، این هدف محقق شد و تغییرات قابل توجهی رو به همراه داشت.

از جمله این تغییرات می‌تونیم به پشتیبانی از iOS، افزایش قابل توجه کیفیت ویدیوها، کاهش قطعی صدا و فریز شدن تصویر و بسیاری بهبودهای دیگه اشاره کنیم.

پشتیبانی از سیستم‌عامل‌ iOS و مرورگر سافاری

در نسخه جدید، میتونید با استفاده از دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل iOS شامل آیفون و آیپد و همچنین مرورگر سافاری در رویدادها شرکت کنید و دیگه محدود به سیستم‌عامل خاصی نیستید. توجه داشته باشید که دستگاه شما باید به‌روزرسانی 12.2 سیستم‌عامل iOS رو دریافت کرده باشه. گفتن این نکته هم ضروریه که هنوز پشتیبانی اپل از این تکنولوژی کامل نیست. از جمله اینکه در نسخه فعلی امکان به اشتراک‌گذاری صفحه وجود نداره و پخش کلیپ‌های صوتی و تصویری محدود به فرمت‌های پشتیبانی شده توسط این سیستم‌عامل هست.

عدم نیاز به افزونه برای به اشتراک‌گذاری صفحه دسکتاپ

کاربرانی که از نسخه 72 مرورگر کروم (Google Chrome) به بعد و نسخه 59 مرورگر اپرا (Opera) به بعد استفاده می‌کنند، نیازی به نصب افزونه برای اشتراک‌گذاری صفحه ندارند. مرورگر فایرفاکس (Mozilla Firefox) هم مدت‌ها پیش، امکان اشتراک صفحه بدون نیاز به افزونه رو برای کاربران فراهم کرد.

افزایش چشمگیر کیفیت تصویر

با تغییرات صورت گرفته در بخش استریمینگ مدیا (Media Streaming)، کیفیت تصاویر دریافتی شامل وبکم و اشتراک صفحه به شکل چشمگیری  بهبود پیدا کرده و ازین پس می‌تونید از تصاویر باکیفیت در رویدادهای خودتون لذت ببرید. توجه داشته باشید که لازمه این کیفیت، فراهم بودن اینترنت مناسب برای ارایه‌دهنده و شرکت‌کننده هست. به بیان دیگه به همون اندازه که اینترنت شما دارای اختلال یا کاهش سرعت باشه، به همون اندازه شاهد افت کیفیت تصویر خواهید بود.

بهبود عملکرد برنامه در شرایط نامطلوب اینترنت

از اونجا که کیفیت رویداد رابطه مستقیمی با وضعیت اینترنت کاربر داره، هرگونه اختلال شامل افت سرعت یا قطع ارتباط، حتی اگر در حد چند ثانیه باشه می‌تونه تاثیر نامطلوبی روی کیفیت صدا و تصویر دریافتی داشته باشه. در نسخه جدید با بهبودهایی که انجام شده، پایداری برنامه در برابرنوسان‌های اینترنت نسبت به گذشته خیلی بیشتر شده و ازین پس کاربران شاهد قطع ارتباط کمتری خواهند بود. همچنین فریز شدن تصویر که بر اثر همین اختلال شبکه پیش میاد تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و برنامه به صورت هوشمند تصویر رو بازیابی می‌کنه.

سایر تغییرات اعمال شده در این نسخه:

  • افزایش نسبی سرعت انتشار مدیا شامل میکروفن، وبکم و اشتراک صفحه
  • بهبود عملکرد pause/resume بر روی ویدیوها و حذف تاخیر موجود
  • بهبود عملکرد برنامه در انتقال صدای سیستم به هنگام اشتراک صفحه
  • افزودن گزینه «رفع مسدودی همه» به ابزار کاربران
  • افزودن امکان مدیریت اسلاید در حالت تمام صفحه
  • عدم اعمال بزرگنمایی و جابجایی اسلاید برای سایر شرکت‌کنندگان
  • عدم اعمال بزرگنمایی و جابجایی تخته برای سایر شرکت‌کنندگان
  • فعال‌سازی گزینه «طول نشست» در تنظیمات اتاق
  • بهبودهای درون‌برنامه‌ای بسیار و رفع مشکلات گزارش شده

 

برای مشاهده تغییرات نسخه‌های قبلی به صفحه نسخه‌های منتشرشده اسکای‌روم تاکنون سر بزنید.

 

پشتیبانی از ios